Marketing internetowy, tworzenie stron internetowych, dedykowane aplikacje, grafika to obszary, w których jest obecnie ogromna konkurencja, ale też wybranie odpowiedniego wykonawcy nie jest łatwe. Często stoimy przed dylematem: wybrać profesjonalną firmę czy zatrudnić na etacie? Zlecić zrobienie grafiki wolnemu strzelcowi, freelancerowi czy firmie?
Nie są to proste sprawy, ale wiele argumentów mówi, że lepiej wybrać jest firmę zewnętrzną.
- Mniejsze koszty
Wybierając outsourcing marketingu możesz fakturę VAT wrzucić w koszty. Natomiast zatrudniając pracownika etatowego oferujesz mu umowę o pracę, która wiąże się z znacznie większymi kosztami. Dodatkowo dochodzą: płatne urlopy, zwolnienia, urlop macierzyński i inne świadczenia. Generuje nam to wiele kosztów, które w przypadku wykonywania niektórych usług nie są uzasadnione. Od firmy otrzymujemy fakturę za wykonane zlecenie. Jeżeli więc nie potrzebujesz stałego pracownika, wybór outsourcingu będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.
- Jakość usług
Często się mówi o tym, że firmy wykorzystują pracowników oferując mierną jakość. Nic bardziej mylnego! Dbanie o jakość oferowanych usług to podstawowa cecha firmy w czasach olbrzymiej konkurencji. Firmy outsourcingujące marketing muszą stale zapewniać wysokie standardy, aby utrzymać jakość usług i Klientów.
- Świeże spojrzenie
Firma zewnętrzna posiada znaczną elastyczność w działaniu oraz fresh ideas. Dlaczego? Wypalenie zawodowe, schematyczność w działaniu, brak obiektywnej oceny firmy i rynku to główne przeszkody w działalności marketingowca pracującego w jednej firmie od lat.
- Znajdź swojego idealnego pracownika