Jak skutecznie wyróżnić swój produkt? Najlepsze pomysły na oryginalne etykiety samoprzylepne.

etykietowanieEtykieta ma znaczenie.

Produkt na półce sklepowej musi się wyróżniać. Jednym ze sposobów na dotarcie do szerszego grona Klientów jest odpowiednie zaprojektowanie i wykonanie opakowania. Ważnym elementem opakowania jest etykieta. Poniżej kilka słów na ten właśnie temat.

Etykieta samoprzylepna- z czego ją wykonać?

Etykiety samoprzylepne są produkowane z materiałów pokrytych klejem, który umożliwia ich bezproblemową aplikację do powierzchni produktu, który ozdabiają. Najważniejsza kwestią, która pozostaje do rozstrzygnięcia przy wyborze najbardziej odpowiedniego surowca do produkcji etykiety samoprzylepnej jest zagadnienie związane z długowiecznością samej etykiety. Jeśli etykietowane produkty nie są narażone na działanie szkodliwych warunków typu wilgoć, woda, działanie skrajnych temperatur, wystarczy, że zostaną one wydrukowane na samoprzylepnym papierze. Papier taki może być zadrukowany w pełnej palecie barw, może on również posiadać swoją oryginalną fakturę imitującą karton, czy nawet drewnianą sklejkę. Dla bardziej wymagających warunków właściwszym wyborem są etykiety samoprzylepne wyprodukowane z folii PP (polipropylen) lub PE (polietylen). Etykiety takie są duże bardziej odporne na skrajne warunki, przyjmują kształty opakowania, nie nasiąkają wodą oraz nie tracą swoich właściwości wraz z upływającym czasem.

Etykieta samoprzylepna- sposoby uszlachetniania.

Etykiety samoprzylepne to nie tylko sam wydruk. W celu uzyskania „efektu wow” stosuje się również szereg uszlachetnień zwiększających walory estetyczne etykiet. Do najpopularniejszych sposobów uszlachetniania należą: złocenia i srebrzenia(polegające na pokryciu określonej powierzchni etykiety specjalną folią błyszczącą o zadanym kolorze), embossing(wypukłości na określonym fragmencie etykiety), zadruk od strony kleju, użycie puchnących farb. Poprzez zastosowanie uszlachetnień etykiety samoprzylepne stają się małymi dziełami sztuki.

Jak drukować? Druk fleksograficzny, czy druk cyfrowy?

Zastosowanie odpowiedniej technologii druku związane jest przede wszystkim z wielkościami nakładów, które są zadrukowane. W przypadku ilości ogromnych, dochodzących do kilku milionów sztuk zdecydowanie sensowne jest wykonanie etykiet w technologii fleksograficznej. W przypadku mniejszych ilości etykiet lub w przypadku etykiet personalizowanych, różniących się między sobą drobnym detalem, na przykład zmiennym kodem kreskowym lepszą alternatywą jest druk cyfrowy. Ogromną korzyścią zadruku cyfrowego jest brak konieczności zakupu indywidualnych płyt foto- polimerowych do wykonania nadruku.

HIT-Kody Kreskowe- Twoja drukarnia etykiet.

Poznańska drukarnia etykiet HIT-Kody Kreskowe produkuje etykiety w technologii cyfrowej i fleksograficznej już od ponad dwudziestu lat. W naszej ofercie znajdują się produkty do znakowania etykietą samoprzylepną dla każdej branży oraz systemy druku etykiet (drukarki etykiet).

Zadzwoń teraz!