Blog, oklejanie auta, merchandising – Poznaj sposoby na dotarcie do nowych klientów

Blog, oklejanie auta, merchandising – Poznaj sposoby na dotarcie do nowych klientów

Prowadzenie własnego biznesu wiąże się z nieustannymi staraniami zmierzającymi do pozyskania nowych klientów. Form ściągnięcia na siebie uwagi konsumentów może być bardzo wiele. Zobaczcie, po które z nich warto sięgnąć, aby zostać wreszcie zauważonym i wyróżnić się na tle konkurencji.

Zacznij prowadzić firmowego bloga

Firmowy blog to dobry sposób na zainteresowanie użytkowników swoimi produktami i branżą. Blogosfera przeżywa obecnie swój rozkwit, warto więc wykorzystać ten dobry czas na promocję marki. Na blogu można wykorzystać storytelling, czyli opowiadanie historii. Z każdą firmą związane są jakieś wspomnienia i niesamowite historie, które trzeba tylko umieć ładnie podać. Szczególnie łatwą sytuację mają firmy rodzinne, istniejące w jakimś konkretnym miejscu (np. zajmujące ten sam lokal) przez wiele długich lat. Wówczas niezwykłą aurę panującą wokół marki i jej długowieczność wystarczy po prostu opowiedzieć. Jeśli sami nie czujemy się na siłach, prowadzenie bloga możemy zlecić copywriterowi.

Zainwestuj w reklamę na Facebooku

Z Facebooka korzysta dziś niemal każdy. Nie tylko po to, aby mieć kontakt ze znajomymi, ale również aby znaleźć konkretnych wykonawców oraz opinie o nich. Warto być tam, gdzie są nasi klienci – każdego dnia ich inspirować, nawiązywać dialog i budować dobrą relację. Istnieje spora szansa, że odpłacą nam się tym samym. Jeśli nie czujesz się mocny w tworzeniu reklamy, może się tym zająć wyspecjalizowana agencja reklamowa w Krakowie.

Działaj lokalnie

Jeśli Twój biznes jest typowo lokalny, na przykład prowadzisz sklep stacjonarny, możesz zainwestować w takie formy promocji marki, jak bannery czy plakaty. Reklama wizualna Kraków to dobry sposób na zwrócenie uwagi i poinformowanie osób przejeżdżających samochodami, że w danym miejscu znajduje się zakład szewski, sklep ze zdrową żywnością czy butik z ubrankami dla dzieci.

W zależności od branży, można przyciągnąć klientów do siebie dzięki niebanalnej witrynie. Warto wówczas zainwestować w rozpoznawalny logotyp oraz neon. Ładnie urządzona wystawka potrafi zrobić furorę w okolicy i skusić do wejścia tych, którzy do tej pory przechodzili obok naszego sklepu z obojętnością. Mowa wówczas o merchandisingu, czyli takiej formie marketingu, która skupia się na sposobie rozmieszczenia towarów w witrynie sklepowej, na półkach, a także na wystroju i atmosferze panującymi w sklepie.

Obranduj swój samochód

Dość często stosowanym sposobem na promowanie danej marki oklejanie samochodów, czyli obrandowanie aut poruszających się po mieście. Tego typu forma reklamy działa szczególnie dobrze w przypadku osób wykonujących usługi – hydraulików, płytkarzy, monterów telewizji satelitarnej, dostawców żywności zakupionej online, kurierów czy informatyków naprawiających komputery w domach swoich klientów. Naklejki na auta sprawdzają się w wielu różnych branżach i tylko od naszej pomysłowości zależy, w jaki sposób zechcemy je wykorzystać. Obrandowanie pojazdu firmowego (reklama na samochody LedArt Kraków) pozwala zwiększyć świadomość marki wśród klientów – po prostu będą nas chętniej zatrudniać, gdy będą znali nas osobiście lub gdy będą po prostu kojarzyli naszą markę. Ten sposób reklamy wzbudza też zaufanie i pokazuje, że mamy ugruntowaną i pewną pozycję w branży. Może również zwiększać nasz autorytet na rynku usług. Poza tym, jest dość tanim sposobem promowania marki – raz zainwestowane pieniądze, zwrócą się wielokrotnie. Warto tylko zlecić zaprojektowanie i wykonanie grafiki profesjonalnej agencji marketingowej, na przykład tej http://agencjareklamy.krakow.pl/oklejanie-samochodow/.